HTML

Napi Hadísz

Assalamu alaykum! InsaAllah hiteles hadíszok, vallási előírások és tanulmányok hasznos információkkal, linkekkel!

Friss topikok

  • NapiHadisz: Bukhari-nál és Muszlim-nál maradt fenn: Allah Küldötte (béke legyen vele) megparancsolta nekünk, h... (2010.09.09. 17:43) Eid-ul-Fitr

Gyertek közelebb a mimbárhoz...

2010.08.24. 00:46 :: NapiHadisz

Kaab Ibn Ujrah-tól maradt fenn, hogy a Próféta (béke legyen vele) mondta:

Gyertek közelebb a mimbárhoz és mi közelebb mentünk a mimbárhoz. Amikor Ő (béke legyen vele) fellépett egyet a mimbáron, azt mondta: "Ameen". Majd föllépett a másodikra és azt mondta: "Ameen". És föllépett a harmadikra és azt mondta:"Ameen."

Azt mondtuk: "Oh Allah Küldötte (béke legyen vele) olyat hallottunk ma tőled, amit eddig még sohasem."

Azt mondta Ő (béke legyen vele): "Amikor az elsőre léptem Gábriel jött hozzám és azt mondta: "Pusztulás arra, aki tartja a Ramadán böjtöt és hagyja, hogy bűnbánat elnyerése nélkül teljen el."Erre azt mondtam: "Ameen".

Amikor a másodikra léptem azt mondta:"Pusztulás azokra, akik előtt megemlíttetik a nevem és nem fohászkodik értem (azt mondva például Sallallahu aleyhi wassalaam)." Azt válaszoltam:"Ameen."

Amikor a harmadikra léptem azt mondta:"Pusztulás azokra, akik életében szüleik vagy az egyikőjük elérte az idős kort és mivel nem szolgálta őket nem megengedett neki belépni a Paradicsomba. Azt mondtam erre:"Ameen."

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://napihadisz.blog.hu/api/trackback/id/tr62248242

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása