HTML

Napi Hadísz

Assalamu alaykum! InsaAllah hiteles hadíszok, vallási előírások és tanulmányok hasznos információkkal, linkekkel!

Friss topikok

  • NapiHadisz: Bukhari-nál és Muszlim-nál maradt fenn: Allah Küldötte (béke legyen vele) megparancsolta nekünk, h... (2010.09.09. 17:43) Eid-ul-Fitr

Böjtölj!

2010.08.28. 05:04 :: NapiHadisz

Allah Küldötte (béke legyen vele) azt mondta: "Miközben aludtam, láttam, hogy két férfi jött hozzám. A karomnál fogva elvittek egy sziklás hegyhez és azt mondták:"Menj föl!" "Nem bírok" -válaszoltam, mire azt mondták: "Könnyűvé tesszük neked." Amikor a hegy csúcsára értem, hangos kiáltásokat hallottam. "Mik ezek a hangok?" -kérdeztem. Azt felelték: "Ezek a Pokol embereinek ordításai." Ezután elindultak velem, amíg egy olyan néphez nem értünk, akik a bokájuknál vannak felakasztva, a szájuk széle szét van tépve, és csorog a vér belőle. Megkérdeztem: "Kik ezek?" Azt mondták: "Azok, akik idő előtt megszakítják a böjtjüket."

(Ibn Khuzaimah, Ibn Hibban)

Al-Abáni -Allah kegyelmezzen neki- azt mondta: Ez annak a büntetése, aki böjtölt és ezután szándékosan megszakította böjtjét idő előtt, vajon milyen lesz a büntetése annak, aki egyáltalán nem böjtölt?!

Allahtól kérjük, hogy őrizzen minket és védjen ezen a világon és a túlvilágon.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://napihadisz.blog.hu/api/trackback/id/tr342255695

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása